poniedziałek, 22 września 2008

Pomysła

AVE DANKA!

No więc... wyskoczyliśmy z propozycją ogarnięcia tego bajzlu pod tytułem "Jaki mosz temat?"...
Poniżej podaje maila na, który powinniście napisać swój temat, jaki sobie wybraliście na maturze ustnej z pola... a my z Bzykiem będziemy systematycznie przepisywać te tematy w kolejności chronologicznej.

Cały cyrk polega na ułatwieniu Wam, negocjacji (jeżeli macie plan negocjować, bo ja nie ^^ ) z innymi ludźmi, którzy wybrali sobie ten sam temat co wy....

e-mail: poczta.vlo3b@gmail.com

Miłej zabawy....
Don Szprot...

// Mała adnotacja... Przysyłajcie swój numer z dziennika, imię, nazwisko, bo po pseudo może być ciężko rozpoznać...

~parobek

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a ja sobie ułatwie i napisze swój temat w komentarzu :P xD
34. Przedstaw motyw śmierci w literaturze i innych dziedzinach sztuki od średniowiecza do oświecnia.

Bzyx pisze...

nie ułatwiasz bo nie wiemy kim jesteś... i niby kto to napisał... ;/

Anonimowy pisze...

Timo

Sledziu_w pisze...

A ja mówiłem, że będzie lepiej&łatwiej w komentarzach...

Anonimowy pisze...

153. Duchy, zjawy i upiory w literaturze romantycznej. Omów funkcje tego motywu
w wybranych utworach.